Scuba Web shop:
Jamstva i reklamacije

SCUBA d.o.o. bazira svoje jamstvene uvjete i garancije na garancijama koje daje sam dobavljač za Hrvatsku, te niti malo ne odstupa od toga. Jamstvo za svaki proizvod je istaknuto na stranicama, te na računu. Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja.

SCUBA d.o.o. prodaje isključivo nove proizvode, tvornički zapakirane u ambalažu pripadajućeg proizvođača. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo jamčiti potpunu sukladnost boja naših proizvoda s bojama kako ih Vi vidite na zaslonu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda, te isto tako u slučaju zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.

Ako ste artikl osobno kupili u našim poslovnicama, donesite nam ga u poslovnicu u kojoj je artikl kupljen. Ako Vam je artikl bio dostavljen dostavnom službom pošaljite nam ga propisno upakirano u kartonsku ambalažu na našu adresu sa istom dostavnom službom. Uz neispravan proizvod morate priložiti račun i opis oštećenja. SCUBA d.o.o. će snositi troškove dostave osim u slučaju da je proizvod koji ste nam poslali ispravan, tada morate platiti troškove dostave u oba smjera. Pošiljke poslane drugim načinima, na žalost, nećemo biti u mogućnosti primiti. Također sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Neispravnu robu šaljemo dobavljaču na servis ili zamjenu, gdje roba ostaje prosječno 10-ak dana.

Ispravnu robu nije moguće vratiti na servis. Proizvode koje ste greškom naručili ili Vam zbog nekog drugog razloga ne odgovaraju nismo u mogućnosti zamijeniti za drugi artikl ili vratiti novce za njih.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača ( Nar. nov., 79/07., 125/07. – isp., 79/09. i 89/09. – isp. ) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: SCUBA d.o.o. Split, Ulica Slobode 46 ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Molimo Vas da prilikom podnošenja prigovora osigurate slijedeće podatke o potrošaču: ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.


IZMJENE UVJETA KORIŠTENJA

SCUBA d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta te se obvezuje iste te izmjene objaviti na ovom mjestu.

 

Kontakt

INFO

SCUBA d.o.o. za proizvodnju, trgovinu, ugostiteljstvo i turizam

Sjedište: Split,              Put Trstenika 39

Prodavaonica: Split, Ulica Slobode 46

OTP banka IBAN : HR5624070001100009309

Raiffeisenbank IBAN: HR0524840081103333646

OIB 12275936090

tel 021 380-768

fax 021 314-130

e-mail: info@scubacro.hr www.scubacro.hr

Radno vrijeme:

Pon.-Pet.:
08:35 - 13:00 h i
17:05 - 20:00

Subotom:
08:40 - 12:00

Split 021 38 07 68
Hot-line  095 900 9551 
žr:2407000-1100009309